کد مطلب: 205263
طاهري در گفت‌وگو با دانا:
تضمين گرفتن از غرب تنها راهکار دوري از توافق عوامانه است/ مذاکره کنندگان مراقب سرمايه کشور باشند
تاریخ انتشار : 1400/09/22 12:21:09
نمایش : 802
عضو کميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه مذاکره کنندگان در وين بايد از طرف هاي غربي تضمين بگيرند گفت: بهترين راه دوري از مذاکرات عوامانه راستي آزمايي غرب است.

به گزارش هفت چشمه، «مصطفي طاهري»، نماينده مردم زنجان در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با تاکيد براينکه طبق توصيه مراجع تقليد مذاکره کنندگان بايد از توافق عوامانه دوري کنند گفت: ايران در مذاکره با غرب با کساني مواجه است که تحريم را اصل خود قرار داده و براي اجراي آن بر هم امري متوسل مي شوند.

وي با اشاره به اينکه غرب اثرگذاري تحريم را ديده و به واسطه آن زياده خواهي هاي خود را در دنيا برآورده کرده است عنوان کرد: اروپا و آمريکا براي رسيدن به خواسته هاي خود حاضر است توافقي را تنظيم و امضا کند که در دل توافق از تحريم ولو غير مستقيم به عنوان ابزاري براي فشار به کشور ما استفاده کند.

طاهري با اشاره به اينکه رهبر انقلاب تاکيد فرمودند که بايد از دولت قبل در مقوله اعتماد به غرب و کدخدا دانستن آمريکا عبرت گرفت تصريح کرد: مشي دولت قبل اعتماد به غرب بود و نتيجه آن توافقي شد که سرتاسر ضرر براي ملت ايران بود و تنها توانست يک بار رواني و موج سازي رسانه اي در کشور به دنبال داشته باشد.

عضو کميسيون صنايع مجلس با اشاره به اينکه فرمول مذاکرات ايران با کشورهاي 1+4 مشخص است عنوان کرد: مذاکره کنندگاه در وين بايد از طرف هاي غربي تضمين بگيرند، بهترين راه دوري از مذاکرات عوامانه راستي آزمايي غرب است اينکه بگويند تحريم بانک مرکزي برداشته مي شود نبايد تنها با يک ادعاي کاغذي آن را قبول کنيم بلکه بايد تمام ادعاها راستي آزمايي شود.

نماينده مردم زنجام در مجلس با اشاره به اينکه سرمايه اين کشور حامي و پشتيبان مذاکره کنندگان است خاطرنشان کرد: ابزار قدرت ما در وين وحدت و پيشرفت هاي هسته اي است، مذاکره کنندگان بايد مراقب باشند اين سرمايه از دست نرود.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg